søndag 16. november 2014

Ny uke.

Så er det blitt søndagskveld.
Det har vært en flott helg
med mye vær,
regn og masse vind.
Og mange blide og hyggelige folk.

 Det er kanskje ikke båttur
som er førstevalget
på en våt og blåsende Lørdag i November......

Men ute på Bragdøya
er det alltid koselig,
Mange hyggelige mennesker
som dro ut og gjorde klart
til marked og aktivitetsdag.

Ikke så mye liv her ute på brygga da bildet ble tatt,
det var noe helt annet i dag.....

Det får jeg komme tilbake til.

Jeg vil bare ønske dere alle
en fin start på en ny uke!

Klem fra Signe.

6 kommentarer:

  1. Koselig blogg du har! masse fine julemarkeder i sikte nå og jeg skal rundt å hente litt inspirasjon tenkte jeg. Gleder meg alltid til sånne messer. Ha en flott førjulstid!

    SvarSlett
  2. Det var litt av et vær dere fikk på markedet!! Men jeg tenker det var mye folk uansett da dette er en tradisjon som er godt innarbeidet. Håper du fikk solgt veldig mye!!
    Nå er det planlegging, plakatdesign og litt sying som er mitt fokus for tiden. Er jo veldig spent på om det kommer noen men det får tiden vise. Får bare være veldig flink med å reklamere:)
    Ønsker deg en fin dag!!
    Klem fra Reidunn

    SvarSlett
  3. Det så ut som mye vær ja :)

    Ønsker deg en herlig uke

    Klemmer Monica

    SvarSlett
  4. I Norge er det gjerne mye være på denne årstiden, men det sies at alt har sin sjarm. Godvær eller ikke, ønsker deg en fin fin uke :-)

    SvarSlett
  5. Härliga bilder! Ha en fin kväll. Kram Anna

    SvarSlett
  6. Såg att du har sytt röda hjärtan och vistas ute i regnväder!
    Tack för att du delar med dig av livets olika skiftningar!
    Ha det gott mitt i veckan! ♥︎

    SvarSlett