onsdag 19. november 2014

Julemarked med sjøsprøyt!

Jeg må bar vise litt til fra 
markedet og 
aktivitetsdagen
jeg var med på sist søndag.

Det blir arrangert hvert år av 
Bragdøya Kystlag,
i år var det 24. gangen!
Men aldri har vi vel hatt verre vær!

 Tre livbåter som denne
gikk i skytteltrafikk
hele dagen.

 Og folk kom,
på tross av været,
med unger og barnevogner!
Imponerende synes jeg.
(Men, det gjelder bare å kle seg, kun fullt regntøy som gjaldt.)


 På land venta blant annet traktornissen,
han frakta små og litt større
lenger inn på øya.

 Flott turområde.

 Steiking av pinnebrød slår alltid an.

 Noen hardhauser kom i egen båt i dag også.....

Og inne i kafeen var det fyr på peisen
og mye godt mat og drikke
å få kjøpt.
Selve markedet var i to etasjer,
et stort utvalg av fine og nyttige saker.
Jeg var på forhånd litt i tvil om det kom noen folk i uværet,
 men det gjorde det,
så etter dette året bekymrer jeg meg ikke for det mer,
her kommer folk,
uansett vær.

Det var en flott dag!

Ønsker alle en fin ukeslutt!
Klem fra Signe.

1 kommentar:

  1. Fantastisk moro at det kom så mye folk. Det er jo en flott øy, å med mye aktiviteter og flotte ting til salgs:) Ha en god helg!

    SvarSlett