tirsdag 20. august 2013

Litt gjenbruk.......

Jeg er jo veldig glad i gamle broderier, er stadig vekk på jakt, og jeg finner mye fint innimellom........
Noen er for fine til å klippes i og forblir duker, mens andre blir sydd om til forskjellige ting......

 Da jeg trengte nye gardinkapper i stua var jeg så heldig å komme over den perfekte kaffiduken til formålet.............
Jeg klippa den bare i to, det ble igjen  et midtstykke som kan brukes til noe annet.......

Sydde bare en passende løpegang til gardinstanga, og sydde på en liten blondekant nederst....
 
 Søt liten detalj på midten..............  
Jeg ble så godt fornøyd med resultatet at disse sommergardinene blir nok hengende en god stund utover................

Og årets dronninger trives både inne og ute, kjempegøy å lage sine egne planter!!

Det er travle tider nå i begynnelsen av et nytt skoleår, blogginnleggene kommer nok med litt ujevne mellomrom fremover........
Men jeg har gjort noen gode bruktkupp som jeg må få vist frem etter hvert.......

Ha en riktig god uke fortsatt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar